Køreskolen Cruise

Tag kørekort på Køreskolen Cruise i Århus

Skal du have kørekort for først gang? Tag teoriundervisning på vores køreskole i Århus – vi har klasseundervisning på flere forskellige hold og i samarbejde med flere midtby-køreskoler. Det betyder, at du kan tage teoriundervisning, når du har tid.

Vores teoriundervisning finder sted i det centrale Århus – så det er nemt og enkelt for dig at tage kørekort.

Priser på kørekort

På vores trafikskole i Århus kan du tage kørekort til attraktive priser. Vi tilbyder fx en totalpakke på kørekort til bil til 14.500 kr. I prisen for denne pakke indgår manøvrebane, køreteknisk anlæg, ubegrænset teori samt 16 lektioner i bil.

Køreskolens priser for kørekort til bil inkluderer ikke prøvegebyr til politiet, lægeerklæring, trafikrelateret førstehjælpskursus, skolevogn til køreprøven samt eventuelle ekstra kørelektioner.

Har du fået frakendt kørekortet, kan du generhverve det på vores køreskole til priser fra 550 kr. pr. kørelektion. Priser for eventuel teoriundervisning i forbindelse med frakendt kørekort aftales ved behov.

Er det længe siden du har kørt, og vil du have genopfrisket hukommelsen? Vores priser for undervisning i rutinekørsel ligger på 550 kr. pr. kørelektion. Priser for eventuelle glatbanekurser er 1.600 kr. pr. stk.

Har du fået frakendt kørekortet?

Hvis du har fået frakendt kørekortet, skal du til en kontrollerende køreprøve, hvor du både skal bestå en teoriprøve og en køreprøve hos politiet. Har du fået frakendt kørekortet betinget, må du stadig køre bil, såfremt du består en kontrollerende køreprøve inden for 3 måneder. Har du fået frakendt kørekortet ubetinget, må du ikke køre bil igen, før du har bestået den kontrollerende køreprøve.

Dygtige kørelærere på Trafikskolen Cruise i Århus

I Køreskolen Cruise har vi selvfølgelig kun dygtige og engagerede kørelærere. Alle kørelærere har mange års erfaring med at undervise på trafikskole. Vi sætter en ære i at have en trafikskole, hvor det er nemt at tage kørekort, og hvor vores kørelærere altid står til rådighed, så du hurtigst muligt kan få dit kørekort.

Om køreskolen

På vores køreskole bruger vi en ny Honda CV-R som skolevogn. Teoriundervisning finder sted i et samarbejde imellem flere køreskoler og kørelærere.

Vi er en fleksibel trafikskole, der gør hvad vi kan for at tilrettelægge teoriundervisning og køretimer, så de passer ind i din hverdag. Den praktiske undervisning har fx ikke et fast startsted – din kørelærer kan komme og hente dig fra skole/arbejde efter aftale.

Kontakt os i dag og hør mere om vores dygtige kørelærere, vores teoriundervisning og vores trafikskole.

Køreskolen Cruise v/Ali Jamshidi | Vester Søgårdsvej 18, 8230 Åbyhøj  | Tlf.: +45 40 46 20 63 | koreskolencruise@gmail.com