Kørekort bil

Er du klar til at tage kørekort til bil for første gang?

For at erhverve kørekort til bil, skal du være fyldt 17 år. Du kan dog starte på teoriundervisning tidligst 3 måneder før din 17 års fødselsdag.

Teori
Hos Cruise kan du tage din teori ved klasseundervisning hvor du kommer fast en gang om ugen. Generelt er det 29 lektioner i teori fordelt over 8 gange.

Køretimer
16 lektioner på vej.

Manøvrebane
Du skal i starten af forløbet igennem 4 lektioner på manøvrebane, hvor du lærer at betjene bilen. Der er fælles transport til manøvrebanen.

Glatbane
Til sidst skal du på glatbane - også 4 lektioner, hvor du lærer at kontrollere bilen under vanskelige forhold. Der er fælles transport til glatbanen.

Førstehjælp
Alle førstegangserhververe af kørekort skal have deltaget i færdselsrelateret førstehjælpskursus på minimum 7 lektioner af 50 minutters varighed.

> Pris

> Ring/SMS og lav en aftale med Ali, tlf. 40 46 20 63

Køreskolen Cruise v/Ali Jamshidi | Vester Søgårdsvej 18, 8230 Åbyhøj  | Tlf.: +45 40 46 20 63 | koreskolencruise@gmail.com