Til forældre

Når eleverne har bestået deres kørekort, er de rigtig godt rustet til at færdes i bil i trafikken, men de mangler erfaring. Den erfaring er det vigtigt, at de begynder at bygge op hurtigst muligt efter, de er bestået køreprøven. Det er lige efter køreprøven, de kører bedst.

Det kan være svært at give slip på de unge og lade dem køre alene i bilen, enten fordi man er bange for, at de ikke kan klare det alene, eller man er glad for bilen og helst ikke have buler ...

Men de unge kan godt klare det. De kender alle reglerne og ved, hvordan man grundlæggende skal køre i trafikken.

Så lad dem køre, når der er mulighed for det, evt. med dig ved siden af de første par gange. Du vil hurtigt finde ud af, at de godt kan selv.

HUSK: Dine børn kommer til at køre, som de ser dig køre.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til os på +45 40 46 20 63 eller skrive en mail på ali40462063@gmail.com
Køreskolen Cruise v/Ali Jamshidi | Vester Søgårdsvej 18, 8230 Åbyhøj  | Tlf.: +45 40 46 20 63 | koreskolencruise@gmail.com